18 Aralık 2010 Cumartesi

Hani o saçlarına taç yaptığım çiçekler?

Ey İstanbul ahalisi! X Restaurant'ı unuttun mu?
Hani IKSV'nin yeni binası Deniz Palas'ın en üst katında... Lezzetli yemekler, şahane bir manzara.. Hani daha bu senenin başında en gözde mekanı olmuştu şehrin?!


Aşağıdaki fotoğraf güzel bir cumartesi günü, öğlen saat 2'de, Tünel, Beyoğlu, Galata, Şişhane gezmeye tozmaya, yemek yemeye çıkmış insanlarla dopdoluyken X Restaurant'da çekilmiştir.


Ne aralık sıkıldınız? Ne zaman gözden düştü?

Aah, ah! Zor iş!
Lokantacılık zor.
İnsanlara bir şey beğendirmek zor.
İstanbulluların ilgisini kaybetmemek ise en zor!

Bayan Bal Şeker
18/12/2010

1 yorum:

Elif Ersin Sarıgül dedi ki...

Merhaba,
Ben de bir kez gitmiştim oraya sanırım yaklaşık bir yıl önce. O güzelim binanın tepesinde, o güzelim manzaranın karşısında beni içine çekecek bir atmosfer beklerken plastik (elbette uyduruk değil, sanırım önemli birinin tasarımıdır ama sonuçta plastik) sandalyeler ile karşılaşmak ilk olumsuz izlenimi yarattı. Sonrasında da janjanlı isimlerine ve bence fazla yüksek fiyatlarına rağmen vasat lezzette yemeklerle karşılaştığımda bir daha gitmeyeceğime emin oldum. Belki tüm bunlar biz uzmanın bildiklerine dayanarak planlanmış detaylardır ama işte sorduğunuz sorulara (uzman olmayan) benim cevabım ne yazık ki bu şekilde.

Related Posts with Thumbnails