24 Aralık 2011 Cumartesi

Datlı Datlım

Cihangir'de datlı bir yer açıldı: Datlı Maya. Firuzağa Camii'ne sol taraftan bakar seyreder konumda. Cihangir'in eski ekmek fırınının mahallenin yeni yüzüne uyarlanmış hali.

Bir maydanoz çorbası içtim; bayıldım! Bir tepsi kebabı yedim ki, of!


Arnavutköy'ün eski starı olan Abracadabra'nın sahipleri açmışlar. Dillerini yakan alkol ruhsatını bu defa boşvermişler, sadece yemeğe konsantre olmuşlar. İyi de etmişler! Yemeğin hazırlanmasını beklerken benim gibi, bilgisayarlarını açan bloggerlara kaşlarını kaldırarak baksalar da, biliyorum niyetleri iyi.

İki katlı fındık kabuğu kadar bir mekanları var Cihangir'de. İçi lezzet dolu, keyif dolu. Samimi bir ortam.

Ben hep gidip yiyorum. Canım istemiyor mu o enfes kebabın yanında bir duble içmek? İstiyor elbette. Ama ne yapalım. Firuzağa Camii'nin tuvaletleriyle dizdize gözgöze olmanın bedeli bu olsa gerek.

Deneyin, pişman olmazsınız.

Bayan BalŞeker
24/11/2011

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails